Thursday, September 27, 2007

Today Thursday, Tomorrow Friday!

Slmt Hari Khamis.
Hari kedua xsahur, tp oke gak...smlm aku xsahur leh thn lak. Heheh.
So seharian aku agak pree, boring tol kalo xde kije. Dh la keliling sume laki.
Nak ajak bersembang mls, sbb dorg ni miang2...hahha
Smlm goda aku LUNCH sama2..ade ke ptt??? Haihh..
So aku baserla...boring2 dok lepak2 aku pon snap beberape pics..heheh
Mmg akuske bwk kamera aku ke mane jua. Heheh....
So here is the snap..
Yg ni peberet aku. Ni adalah view dr tingkap opis aku. Cume xbrape nmpk jln die, kang jatuh tingkapaku kang nk sgt amek angle bgus2..hhaha..
Kalo kalian prasan, jln ni byk sgt di buat pengambaran iklan komersial seperti mase merdeka, iklan LG Shine..XPAX...ishh..byk lg..
Tmpt ni mmg menarek oke. Kalau nk tahu di mane lokasi nye, heheh..sbnrnye adalah jalan antara Imigresen ndan KPDN, di Presint 2, Putrajaya.


Ini rupe bentuk sy di opis..sgt supan kan kan kan?

Dan ini adalah view on my desk..Rakan2 somel ku...hahhaha




1 comment:

gua said...

kat jalan tu la dulu saye men keja-keja ngan patrol car... traffic light bengap seh... maka apabila dilanggar tiba-tiba siren bunyi... alamat pemecutan berganda ler... hehe