Thursday, April 3, 2008

Hari Terakhir Kameraku.




















Istana Kehakiman @ Presint 2.

Dulu mahkamah ni name nye Palace of Justice. Antara bgunan tercantik kat Putrajaya ni, dlm die lg hebat..tiang2 besar..siling yang berkaca..perghh...

* Memulakan perjalanan dari dlm kol 4pm. G Maybank jap, cash dh abis. Mase tu hujan renyai2...




















Ni pula pempuan jakun bile dh sampei pantai Bagan Lalang..wakakakak





















Sepang Goldcoast...masih dlm pembikinan...member aku ckp kat sini nak tgh dlm pembikinan projek chalet atas air...dlm 2 3 tahun siap la tu..





















cobaan utk amek gamba ikan tembakul. mula2 aku igt katak..sbb die loncat2. hahahhaha





















ten tenengggg..pdn muke..syok sgt main kejar2 ngan ikan tembakul ngan anak ketam, ini lah hasilnya..kaki aku sangkut dlm lumpur..wakkakak..

yekkkk..geli btol!






Puas main air laut, main kejar2 ngan anak ketam..maka naik lah aku ke darat.

Rase mcm kat Hawaii pon ade..cis..berangan lagi aku ni. wakakkakak

*inilah antara shot2 terakhir kamera aku.





hampeh lu benQ!!

No comments: