Sunday, June 22, 2008

oh my ex-SKPians.

the last two weeks mmg syok. antara sbb nye, humm dpt ketemu smule dgn ex-skola rendah ku. hhhahha. kewl gilak. just imajin la, dh 12tahun xjmpe. since darjah 6 beb.

tq to friendster gak kot. haha. seb baik aku wat gak akaun satu, kalo x..hahha.

1st yg aku jmpe kt fS ni, kobi...kiut indian boi ni klasmate aku..pastu diikuti dgn
ziyanti - trademark die..kening die cantik
faizah - pekzah..dulu skema, pki spek..mcm nerd je..suare pon slow je..skg tgk bkan main comel!
faizal hamidon - haa.. kire kwn baik ni. dulu kami sama2 pandai...cewah..pnh jadi pelajar lelaki n pmpuan terbaik..hahahha...masuk kuiz sana sini, yg paling igt kuiz hafal sifir masa darjah tiga..ganas gak dak fzl ni..suka gadoh ngan nizam...haha...ganah2...
anas shafie - pengawas skola ni..leh tahan smart nye dulu. skg mcm dah sehaaat je.. hihihih
halim - waaaahh..dh kacak na skg..hahhaha...
shida - kwn smpi ting1..die suke menyanyi...hwehwehweh..
asmiza - ulat buku, skg dh jd nurse yg comel juge...hiihihi
adilah - kwn baik gak..kalo nek bas skola ..msti dok same2...hihii

dan yang lain2....
faizal jais, lela, feroz, syikin, mak aih.. rmi la.. bestnyeeee..............aku harap dpt jmpe nurlie hafiza..rindu tol kat dorg ni. alahaaaaaiii...

so skg ni, tgh merancang nk wat reunion..td xjadik plak. maybe ada hal masing2. hope 2 c yu soon la... ni pic yg sempat aku curi.. nnti aku tambah lg yer.... hihihihi..




ok bai!


1 comment:

ShiE J. said...

aku takde keje. selongkar archive ko. :)

haha! comel entry ni!