Wednesday, September 3, 2008

Death Race

akibat kesibukan. bru tgk ini movie smlm.
terbaik la ku rase for this year! masa pmpuan gile Hennessey kene bom tu..aku hanye mampu... "eh..dh abis?? asal xseksa pmpuan tu kijam2 lg?"


oh ya. masih igt entri aku Movies yg menarik dlm byk3 movie tu aku hanya tonton di panggung THE DARK KNIGHT sahaja. yg lain semua aku download. ahahhaha. bijaaak bijak. ntah aku rase movie2 yang lain tu mcm x rugi je kalo x tgk kt wyg.hihihi. dan movie yg plg hampeh adalah THE X-FILES: I WANT TO BELIEVE. Mungkin aku expect more kot. hahha. haaa.. lg satu cite Black Water yg akan ditygkan pd 11.09 juga sgt tak best. Rogue lg best!
aku kira2 aku dpt jimat hampir 100-200 ringgit malaysia sebulan jika aku rajin mendonwload. apa gune kalo ade internet di umah kalo asek dok berkomen di mespes. dan 1 lg, aku benci YM. hahaha. axxo ni always be my peberet!

2 comments:

aKu NaKaL said...

hoho aku suke mendownload sejak ada komp baru.. xP~ laju beb.. 1jam 4 satu movie xP~

akiss. said...

best gila kan. kepuasan btul. hahah