Sunday, October 19, 2008

Majlis Hari Raya BPGK, Putrajaya

sory kawan-kawan lambat post pasal jamuan raya itu hari.bukan apa. sibuk dgn kejadian macam2.

dipendekkan cerita, pada hari Jumaat 17102008 dari jam 10.00pagi bahagian kami mengadakan jamuan hari raya. majlis berjalan lancar, walaupun agak sesak, ada xdapat meja. tp xpalah..janji meriah nyaah. pak menteri dato'shahrir samad xdpt hadir. dato' ksu pon. xmengapalah.

aku ditugaskan sbg jurufoto rasmi, aku pkir2 mula2 mati lah aku kalau nak cover satu majlis sorg2. letih beb, nasib baik ade jurufoto backup, huhuhuh. bukan ape.. kalo aku sibuk amek gambar org..gambar aku xde lah nnti, mana aci weh! hahahha. nasib baik ada dorg..so aku leh main2 sket. kekekkee.

di sebabkan aku dh bekpes pg tersebut, aku xberapa nak makan masa jamuan ni, aku sibuk ke sana ke mari menge shoot tetamu. menu macam2 ada, nasi tomato, ayam itu ini, rendang, soto, laksa, sate..haih. mcm2 la. aku sempat amek curik membe punye sate 2 cucuk. heee. aku berkebaya hijau lumut, nmpk kecik. maka...bertubi2 la kawan2 tnya..kurus nya ko ni kis, sakit ke? hahaha. diam aje aku.

malas cerita pjg..terima kasih kepada ajk2 yg bertungkus lumus bekerja. juga kpd tetamu yg hadir bg memeriahkan majlis. juga ada yg request letak gmba dorg kt blog aku., tp xleh semua lah ye.. gambar2 rasmi sila buka k-ofis masing2. heeee.

naah.


hiasan di siling. santek bukeennnnn.

ini macam majlis kawen pulok. heee. barisan penyambut tetamu.
i fell in love with dj..dj! ooo..kenot guys.
he's a married man yg suka pngil aku Puan Balqis! hahha. btw tq Arm mengikuti blog aku!


anda knal beliau? bersama Tuan Roslan Mahayudin.

samseng ni. partner sengal aku si piyan wekk wekk!

kacau mr. dj buat keja. hahaha. ketat ja muka.

mai pilih mai pilih, yg mana anda suka?...hahahaha


miawwwww.. hahahhaha.
dorg tu raya deepavali, sbb tu xpakei bju melayu. wekkk.

aduh. byk pulak gambar nk upload, mcm mls.
lg gambar sila ke facebook aku. sekian dari sini melaporkan. =)

6 comments:

Anonymous said...

x sangka...
kak akis merupakan juru foto..
ahakz...

akiss. said...

jurufoto kecil kecil ja diiik.. heeee

SUXX said...

gila meriah kerajaan punya open hse,aku punya wat kat foodcourt je siap collect duit sorang rm20,hampeh.

apezology said...

lip lap lip lap baju diaa... haha

Hannani Kamal said...

makan2 tak tunjuk keee. tu la paleng syokk.
i adore cara pemakaian tudung hang.
haha comel jee. kalau aku la dpt jumpa hang, akan ku tarik tudung mu kebelakang.

akiss. said...

suxx : meme la meriah. collect gak separuh perbelanjaan. hahaha

apes : ho laaa.. raya kan. mestila meriah baju. heeee

nani : kakakakakak. agak ke depan. pemalu bukaaaan? hahaha