Sunday, December 28, 2008

Lagi Wedding Rakan.

ya, lagi sorang kawan aku kawen hujung 2008. Puan Syarinas. klasmate masa di penang. kawan bergosip, even x brape rapat..di sebabkan dia sendiri jemput dan ajak dtg...sampai juga aku di Kampung Melayu Ampang.

mula2 mmg xnak g, aku piyet, hari kedua lak tu, sakit perut macam nak bersalin, dan sangat heavy metal piyet aku hari ni. padan muka, sapa suh belasah air sirap ais banyak2 kat kenduri ni. sedap betul sirap orang kawen kan? hehhehe.

so, badan letih, muka dah macam belacan, pengantin lelaki masuk berarak dengan kompang, aku pon pon berarak pulang dengan kompang. hehe. beberapa gambar yang di ambil oleh orang sakit.. sekian.

bila joyah-joyah berjumpa.

aku taktahu apa motif abg 2 org pakai baju putih ni dok depan2 aku.
aku taw la aku pendek. huwwww.

eh, apes! muka pengantin lelaki ni mcm ko lah.
ingat abg ko kawen ngan kwn aku. eh, ko ade abg ke?

4 comments:

zue@yaya said...

wawawa...
muka aku ade la..kt sni..
huhu...seronok tgok org kawen..
kite ble lak..
hahaha

busyuksayang said...

cantik kawan awak....:)

Leen said...

kawen aku sok ko dtg tak?
Agak2 dtg tak?

akiss said...

zue@yaya - kite blum cukup mtg utk kawen. hehehhe

* busyuksayang - cantik kan? bersewi sewiiiii

* Leen said - insyaAllah, kalo xde aral melintang. =)