Wednesday, January 21, 2009

SMS

tiba-tiba kan, petang ni kan, aku ada terima satu sms taw. ini sms nya :

"Tak perlu mencari teman secantik Balqis, andai diri tak sehebat Sulaiman..Mengapa mengharap teman setulus Zulaikha ..jika diri tak setampan Yusuf.. Tak Perlu mencari taman sekuat Hajar, andai diri tak seteguh Ibrahim, dan mengapa di damba teman seistimewa Khadijah jika diri tak sesempurna Rasulullah s.a.w..

Bimbinglah dirinya, terimalah kekurangannya sebagai keunikan dan carilah kebaikan pada dirinya..Berdoalah semoga dia milikmu selama-selamanya... "

aku bukan apa. aku tak terperasan pon, ini kan perumpamaan je. Ratu Balqis mmg cantik, tapi kalo Balqis Abdullah ni comel tu adalah kot. haha.

errr.

bukan ape...aku ni jenis xpaham bahasa kias2. biasa aku nampak ayat ni kat belakang kad kawen jer. errr. aku tak berapa nak paham la.
bila aku tanya balik knp anta msg cmni. jawapan nye. "Saje...."

? ? ?

2 comments:

BudAk hijAu said...

den pown jenis failed sastera!!
hahahahahha~

MaNuSiA_RuMiT said...

saje.... hurm..