Sunday, March 1, 2009

Ceritera Sabtuday.

pagi ahad. kul 8.30 dah bangun. awal gila. cehh..awal ke? bagi aku awal la. haha. aktiviti hari sabtu yg memenatkan. dah lama xbuat marathon mcm ni. ok. bayangkan.

dari umah sewa - alamanda - IOI mall - mydin usj - balik umah sewa kejap - umah shah alam - jj bukit tinggi - mamak mju curry - pengsan.

dengan bangganya tgk citer chun li kali kedua, sbb encik sorg ni x tgk lg. gile lengang IOI ni kan? dan paling tak bangga bila aku nak carik kasut baru, sempena kasut yg makin haus tumitnya, asal aku mintak saiz 5, "saiz lima sula habis la miss, anam bole ka miss?". biasalah, Kismora kan? nak yang terbaik je. haha. tensi...tensi.


si kaki wayang dan si masuk bakul angkat sendiri.

bawak diri ke mydin usj, nak beli syampoo dan deodarant konon. huwww. mmg carik pasal la kalo g mydin usj ptg sabtu. akibatnya, kete di parking pada barisan terhujuuuuuung sekali di parking luar. tanpa bumbung. ok, ramai btul umat manusia. yela...minggu gaji kan? so aku malas nak bawak troli. jalan jem kan? bawak bakul. soping siket aje, takut bakul berat. heheh.

lepas abis soping, bayar dan terus ke kereta. tiba-tiba. "eh, bakul ni nak letak mana??"
jawapannya. dalam bonet keta lah! takkan nak patah balik hantar kan? hehe..alaa..lenkali kami hantar la balik. hehe.

balik parisjaya kejap. xde orang. wifi kejap. errr. balik sh.alam la!!.

"weh ngah, jom ikut aku g bkt tinggi"

masa tu aku masih xkenal erti penat. "ok je!" dapat la paw sehelai tshirt dan pewangi bilik Glade berperisa Cool Air. sedangkan di Mydin harganya RM7.90, di JJ RM8.90. pergh. mahal seringgit, dah la kena tol rm2.20! pengguna tak berapa bijak.

balik. tapaw mee goreng utk aku, dan roti canai utk apak ku. dan tak lupa Milo Ais. kenyang. online. tertidur.

sori kepada yg main buzz buzz di ym, aku terlupa mata aku elegik pada Milo Ais, hehehe.

ps : masih bermimpikah aku LNJ x masok final?

4 comments:

Hannani Kamal said...

im sorry akisss! hang undi lah lnj masuk balik. ahuahuaa

MaNuSiA_RuMiT said...

amboi...
marathon sakan nampak

pejan said...

nk ikut g bukit tinggi....
nk ikot..ikot..ikot...

akiss said...

hannaTi! eee. saba je la kan? xpe2! i lefyu tu mamat sepah!! jom rebut nak naTi?

nani manusia rumit : haha, mmg sakan nanni, pastu flat. xsodarkan diri. kakakakka

pejan : im soriiiiiiiiiiii. dah tercicir. jom bawak aku lenkali. haha