Thursday, March 5, 2009

Kisah Benar Tag.

1. List the rules on your blog.
+ kalo maw exchange link ok ja, sila request.
+ tag jawap lambat , korang xleh marah.
+ aku prefer komen dari chat. sbb bila aku da apdet aku x online sgt, sebab tu selalu lambat balas chat. hehe.
+ jika ada nak berkawan, SILAKAN, aku suka adik2 perempuan, sebab aku xde adik pempuan kan. hihi. oh ya, dan juga adik2 lelaki yg ingat kita ni rakan sebaya pon boleh ngorat kawan ngan aku. hakhakhakh. dan **sapa2 dah link aku, tlg bgtaw...boleh aku link balik.**

+ DON'T SPAM!!

2. Share 7 facts about yourself on your blog.
1. pemalas
2. pembecok
3. peminum vitagen
4. pekentang tegar
5. pe'ngantuk' selalu
6. pemakai kasut saiz 4 1/2
7. peminat MAMAT dari SEPAH. Hannani pesaing terdekat. kahkahkah

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
+ sendawa di khalayak rakyat.
+ hisap pencungkil gigi bila abis makan.
+ sifat mengarah yg serius, mungkin sbb nama sendiri dah Ratu kot. (alasan bongok)
+ senyum sinis tak ikhlas
+ muka kerek 95%
+ berhenti bila bercakap hanya bila time tidor, itu pun kadang2 mengigau.

4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.

+ hannaTi kamal
+ fanadya
+ didi nadhirah
+ leen chantique
+ shie itu aku
+ nani manusia rumit
+ ema hashim

5. Link the person who tagged you.

thanks http://awandanya.blogspot.com kak jue.

~Leave a comment for each blogger.what is the purpose for tagging people this time, is only to know exactly who are my frens ..hehe

No comments: