Friday, April 24, 2009

Mimpi Yang Sempurna.

ini entri ke-300.

malam tadi aku mimpi Zahiril Adzim @ Bob balik kampung dengan aku, stay umah kampung aku untuk berehat. seronok betul, bayangkan lepak dgn famili aku sekali? kitorg sembang kt bangku laman, di ruang tamu.

siyes dalam mimpi gile jelas muka dia, xde kabus2 atau gelap spt mimpi2 biasa.

terjaga dalam 0455pagi. aku macam xpercaya itu semua adalah mimpi! arhh. terus teringat status dia kat fesbuk...

Zahiril Adzim : berangkat berehat, di luar KOTA LUMPUR. on Monday.

dan terus tdo balik. hehe. ok skg cekidaut blog Dia.

eeek. seram je aku ni.

2 comments:

Apes said...

kuat gile berangangan.smpai masuk mimpi.kritikal ni.hujung taun masok minang si dia tu.haha

akiss said...

ngeee. aku mmg kuat mimpi doh. mungkin aku overdose tgk merah puteh kot. hahaha