Wednesday, June 10, 2009

Bizinya Ai Lagi dan Lagi!!

hahahaha hehehe huuuhuhu.
seronok dapat jumpa pc sendiri setelah beberapa hari berjauhan.. hahahah. siket kesimpulan apa yg aku sibuk kan.

ok, minggu lepas aku amek gamba ajk puspanita.



kemudian, barang2 pameran unit pacik sebelah, unit logistik



di kesibukan menguruskan kerja-kerja di opis, dpt berita hebat. aku tak masuk pon meeting tu, tiba2 ada berita bahawa...

... dikehendaki bertugas sebagai Urusetia/Jurugambar Rasmi bagi Kursus Asas Penguatkuasa dari 07.06.2009 hingga 12 Julai 2009. lebih kurang 35 hari. En. Jamil minta amek gmba transformasi peserta kursus tersebut. chaaiit.

huhh. i kenot imajin. xde wireless. ada sapa2 boleh kasi pinjam broadband? nasib baik boleh balik kejap-kejap. huhh.

so, Ahad lepas bertolak ke Tekam bukan Terkam, menaiki keta bos, En.Idrus. dan dengan selamber kodok je tido dlm keta, haha. ok, sebenarnya destinasi sebenar aku ialah TEKAM PLANTATION RESORT, di Jerantut, Pahang.



sesi sedarkan diri ; ZON HOTLINK JENGKA.



peserta baru sampai. amboi, rambut spike minoda ko ye??



haa. amek ko, sesi CUKUR KEPALA BERADAB bermula.



hasilnya, no more spike minoda.



kah kah kah.



rela ku'cukur' dari encik nazri.


eh eh, ada Azy, ceh, excited jumpa macam xjumpa 10 tahun, sedangkan hari2 bergaduh kat opis.



suasana pagi. ade kabus. syahdu di hari raya.



the next morning. selamat datang wok!



hai encik KP.



sesi karoke Negaraku.



sesi fotogedik bersama Tuan KP.



padan muka gambar passport buruk. sapa suh x bawak gambar sindiri. haha



sebelum berangkat pulang. terima kasih, TERKAM MEMANG HAWT. gila panas dan aku GEMOK.



tenkiu pilot dan co-pilot. hai TERKAM, kita jumpa lagi ISNIN 14062009.
minggu depan aku kembali ke sana.

HUHHHHH. PENAT GILA BABI.. sori terkasar bahasa. semalam, aku tidor satu hari dirumah, bangun 1640hr. ya, pukol 4 petang.

hari ni masuk opis, BLUR.. Kul 900pagi, Taklimat HRMIS. Kul 1100 pagi Fiting Baju di BTHO, Cheras. Kul 330pm, Latihan Dikir Barat & Fashion Show pada Jumaat 12062009 nanti.

the dikirians.

Yeah, utk kali kedua nya, jadi model utk majlis puspaniton. Apa yang kami peragakan?
'Klu' nya, sila usha SINI ( klik la bai! )



the models dari Akiss Dickinson Modelling Agency. kah kah kah.



AKU HARAP DENGAN KESIBUKAN AKU INI, AKU SEMPAT BERTEMU KEKASIH-KEKASIH SAYA PADA 260609 NANTI.


sekian.

ok bai.

2 comments:

Hannani Kamal said...

TERKAM lagi! woh woh bizinya youu lagii. nape kene botak eh ?

akiss. said...

hahah. kita TERKAM! mmg bizi. tp xpe, leh kurus taw.


sebab ini kursus ada kawad semua, hihi, enforcement kan. hhihi