Wednesday, June 24, 2009

fakta saje-saje.

1. semalam aku tgk tenpomers 2 kat cineplex damansara. tahu bila kali terakhir aku pegi situ?hihihi..2 tahun yg lalu, semasa tgk tayangan premiere TRANSFORMERS tahun 2007, tiket jam 2.30 am, pagi esok nya aku bertolak ke Melaka, Kursus Asas Pengenalan.

sama la apa yg berlaku tahun ni, semalam tgk, ari ni g kursus.

2. semalam, tiket jam 6.15, Nazi pula jam 5.15 di gsc, alamanda. tiba,2 sementara menunggu, Enol dpt msg dr Nazi yg menyebabkan kami sumpah seranah beliau, spt contoh ayat : babi kau ! la'nat tanpa batasan!

msg Nazi berbunyi :

"OPTIMUS PRIME MATI."

ok dah cukup seksa korg. pegi tgk!

masih teringat2 mcm mana Sam (Shia LaBeouf) kena sawan babi atau lebih terok dah macam kena sampok. sakit perot gelak. n aku suka robot tua Jetfire, dpt bygkan macammana robot pakai tongkat si bongkok tiga? kah kah kah. err.. dan agak geli Sam panggil Bumble Bee dengan panggilan Bee. mcm gedik je.

ok stop it akiss!

*ok bai, jap g pulang ke pangkuan Terkam. huhhhh!



dan ini gambar pacik2 LP (hoi asal si Rob tu buruk sgt rupa bentuk die?) masa premiere tenpomers smlm. siap suprise pefom nyanyi new divide live lg! argghhhh!!!

7 comments:

Al-Kaput said...

siot!!!!
terbaca lak!

Hannani Kamal said...

tak smpai hati aku nk sumpah seranah hang!!! :(((. arghh geram!

Heidi Shafiq said...

cis..
dare u bgtaw ending..
aku pun nk sumpah seranah ko..
@%%&$$##^%&%$

rimahmzh said...

shuh2.
gi terkam.
:P

apes said...

lagu linkin yg baru ni mcm lagu sebelum ni je.aku keliru time dgr radio.haha

nape la die berambut panjang.dan sorg tu shave clean.ish2!

cakina said...

hahhha.betul2.jetfire tu comel la.hahahha.

akiss said...

comel comel org tua. hahaha