Monday, October 26, 2009

makan budak!

dah sepuluh hari tak bersama. siyes, dlm gelak tawa aku ni, aku terbayang je si A.N, teringat saat bersama. tsk.

10 hari tanpa A.N, aku mmg busan tahap tataw nk buatpa. yela, selama ni asik berkepit kan, bila xda tu mmg terasa sangat. busan gile sampai tahap aku download byk movie dan tvseries. layan kt umah. ANTM13, Gossip Girls 3, 90210 (thanks myra kerana remind me), dan of kos...gile lah! desperate housewives season 6! dh 4 episod aku abis tgk. sgt teruja.

ok. sebab kecewa, tensi dan busan tahap 18, aku makin kuat makan. 55kg dah jadi berat ideal. dah xde kije nak buat kan? makan lah. makan. dan makan. makan dan makan lagi. makan makan makan makan dan makan lagi!

dan di pagi yg Isnin yg mulia ini, aku dah 'sekolah' kan staff Sunan Jaya Sdn Bhd. sebab dah sepuluh hari A.N hilang aku masih xdpt salinan cctv. encik redza, tolonglah buat kerja. pelis.

macam nak makan orang pagi ni.

ok bai.

* m.u fans tak on9 fb pon lpas match mlm tadi, tido awal, nangis pelok bantal ye malam tadi?

2 comments:

Kap said...

banyak gila masa kau layan movie..
bagi sikit kat aku :)

akiss. said...

nak bayar la bai. hahaha. ko nk cite ape? habaq mai...