Tuesday, October 27, 2009

sayang-sayang ku.

semalam, balik kije, farrah & kak iza dh bawak balik kad kahwin yg baru siap. tinggal lipat dan tulis nama je. aku taktau kenapa, bila pegang kad2 dorang..tgk nama... Farrah & Azmi, Noorliza & Ery Zuan.. aku sentap, mcm arus sungai deras airmata tu berjujuran. (ayat power).

aku pon tak pernah rasa mcm ni, happy ada, sedih pon ada. dan mcm xpercaya, masa dah time. bila tgk kad kawen dorg, mcm suis 'ok konfem ini adalah kenyataan' dorang akan kawen. masa mmg jeles kan. cpt btul berlalu. happy sbb akhirnya dorg kawen, sedih sbb nak berpisah ngan dorang.

Farrah.
"kawan gaduh" aku. tiap2 pagi dah terbiasa selagi die xmandi, aku xkan bangun tido utk mandi bersiap. nnti xdelah menyanyi pagi sama2. dem. ok....aku xbleh terus tulis ni, sedih.

Kak Iza.
sgt best kalau die ni kakak kandung aku (bodoh bergenang air mata aku). siapa nak tarik telinga aku bile aku malas mandi nanti??

ok. hubungan kami satu rumah x macam housemate2 lain. kitorang gilak punya close mengalahkan adik beradik. semua kongsi, makan, pakai, tempat tido, masalah...haih. sbb tu aku benci rapat sgt ngan kawan, sbb aku ni sayang kawan. sangat sayang.

humm. teringat masa mula2 masuk umah, zaman memasak pakai rice cooker dalam bilik tidor, sbb bilik tidor tak guna, sbb takde katil, semua tido berlambak depan tv atas toto.

hmm. ok bai.

2 comments:

MamaIcha said...

i can feel how u feel rite now...b strong ya dear :)

Kap said...

waduh!
syahdu wa cakap lu..

kau Kiss, cari pasangan kahwin..
no sunyi sayu lagi ;)