Wednesday, November 25, 2009

mari ber'Karaoke'.

ok, aku tahu korang tahu aku suka pelakon lelaki melayu sorang ini. hahaha. its zahiril adzim la. biar la korang nk minat aaron aziz pon. ngee.

ok, not 100% sebab dia berlakon filem itu yg aku sibuk nk tgk, sedangkan sequel twilight pon esok mula tayang. konfem sesak nk tgk new moon punya. tp aku pilih karaoke, hehe.

aku nak yang lain, dari yang lain, paham tak? lain dari yg lain?



sebab nk tgk,
no.1 : sgt rare, tayangan 1 minggu je hanya di midvalley.
no. 1 : jalan cerita cambest + mng anugerah filem festivel di perancis etc.
no. 3 :Z.A, pelakon utama as a betik. haa.. biar betik? ahahah.

humm. mengaku je la yg no.3 ptt jadi no.1. huhu. dh book tiket awal2 pg td. hope ini movie adalah yg bagus. bagus dari papadom., pisau cukur...senario..errr.. more? baca review2 di sini, dan facebook event.

ok bai.

2 comments:

Unknown said...

no 1: memang sgt rare..cukuplah seminggu je dia tayang kat gsc tu..kalo bleh sehari pun cukup..hehe

no 2: jalan citer memang besh..orang perancis jer yg faham dan menghayatinya..

no 3: betik2..
tapi xpe..kita adalah orang2 yg survive hingga ke akhir tayangan..hehehe

salam 1 malaysia..

akiss. said...

no.1, cukop la, takor membazir letrik. ngee.

no.2, aku pon rasa mcm tu, dorg yg bagi award.

no.3 tahniah kpd kita!