Sunday, January 31, 2010

48 Jam.

khamis malam jumaat, karok 8.00 pm - 1.00 pm, ntah hantu ape masuk dlm diri. + burgerking double whopper + mocha ice blended. lepastu balik umah xleh tido smpi jam 4.30 am. besok cuti (jumaat), tapi kena kerja amek gambar bengkel kecantikan. pastu janji ngan Kwan nak survey kdai album.


makan pon malas, tapi kuku saya cantik berkilat! x pakai pengilat ok. tp sebenarnya dh makan kt mamak blkg kl plaza tu yakni : nasi putih, telur dadar, tomyam campur, megy goreng. pastu Kwan ajak lepak lg kat mamak kembar parisjaya. kebetulan ket pon tatido, so kami bertige lah. so, aku makan lagi. dan lagi. err.. dan air barlie 3 gelas habis. nice.

siyesli mamat merokok belakang us so annoying.


dan ada jugak mahkluk depan mata yg buat aku sentap termenung jap.

sampai Kwan sound "kenapa kau nak termenung sangat, tgk aku rilekkk je santai??" haha.

sebenarnya aku dh tersentap bila tgk ada gambar Mr.Ex (zoom in kalo nk berkenalan) dalam kamera Kwan. "hai kande ell", ai dgr yu dah klash utk kesekian kalinya, sama lah ngan dinde, ngeh ngeh" kande - dinde? geli bile ingat kisah muda2. hahahha. ok pastu kul 2 lebih balik umah, aku xleh tido sampai kul 4 jugak.

dan tadi pegi uptown shah alam. setelah ntah berapa lama carik disko ball ini, akhirnya jumpa, yeay gembira and kasik mimie satu utk letak dlm kete. =)

okay. konfem HATRIK tido kul 4 pagi. yeaaaah. ok, sbnrnye stress asik malang, card reader henpon rosak lagi. sbb tu gmba pertama dan terakhir di ambil semula kan. hahahaha.

ok bai.

*mcm xpecaye dh 31 januari.

2 comments:

Mr.Chenta said...

guna kamera tuk skodeng
wakaka =P

akiss ferrero. said...

of kos. itu slh satu kebaikan nye. =)