Monday, January 4, 2010

hai spek saye.

malam tadi tak tido sampai kul 3. ok, malas nak ngaku, tp kene ngaku, tak tido lg sebab aku punye homestyle pot roast masak kul 3.15am. so takot basi kene la serve kan. ok, sounds like aku ni mcm dh sawan cafe world.

6.30am kak iza-yang-miang-baru-kawen dtg bilik bg salam baik punya nyaring suara. elok la berduet dgn Nana skali pot pet pot pet bergosip dlm bilik aku. tahniah la weh, taktik baru korang nk kejut aku pagi2 agak berjaya la!!

so masak air. ok bukan utk bekpes. phm2 la utk ape. mandi. gosok baju. fuhh fuhh semangat 1st day g kije. neves pon ada. 2 minggu kot "cuti"? dgn semangatnye bersiap...last...hasil nye pagi ni, cermin spek mcm nk terbelah dua.

ape lg, "ketttttt..nak E.L bole ka?? aku dh bute!"



nmpk garisan terbelah dua itu? try jentik skali.

yg pasti pg isnin ni ada perhimpunan, terpaksa g. yes, macam nak letak je post-it kuning kt dahi tulis "ok fine malam tadi sy tido dgn spek mata, dan skrg retak menanti belah"

dah la tadi nk turun bas hampir tergelincir kat tangga. saya salahkan kasut saya dan hujan di pagi isnin. apa2 pun. satu lagi wishlist 2010 akan tercapai.

pakai kontek lens? no no no. aku xkan korbankan masa tido aku dgn bangun seawal jam 5 sbb fail proses lekat kontek lens kt mata. sangat fail.

ok bai.

* aket jom haf day kite g IOI carik spek mata baru, errrr dan "rantai" semalam =)

No comments: