Monday, January 18, 2010

my milk toof.

hua hua. just nak re-blog. chaittt!! dah macam tumblr, semua nk re-blog. kdg2 tataw itu entri ori ke, re-blog. ok, ini re-twit kot? dari twitter sue anna joe, ok sape xknal ngan kakak fotografer pujaan hati ku dgn blog dia kan? thanks kak kerana sharing.

ok, ianya about blog, my milk toof. pegi la berkenalan baca sendiri what it is all about. ok fine, orang yg ada jiwe fotografi, imajinasi, something somel like GIGI suka kot. siyesli buat aku gelak gilo-gilo. tp plg yg aku suka masa gigi ini risau berat badan naik sbb makan byk masa kismes. LOL.



"Unacceptable." (oh noo berat dh naik 0.5kg!)



"We need to get you in shape." (sakit gigi aku tahan gelak)



"Twirl!" (ok ini paling kiut ok!!)



"Good job, Lardee- You did it! Let's celebrate."



"Nooooo!!!!" ( haaaaaaaaahahaha.. mcm aku je)

ok dah. syok abis, ok, saya ulang, i kopipes dari sini ye, http://mymilktoof.blogspot.com. sile lawati dan alami kegilaannya.

ok bai.

*tak sabar nak tgk tooth fairy. ok fine, gigi lagi.

No comments: