Tuesday, January 19, 2010

sepetang yg rajin. =P

bos aku tade lg petang ni, dh la x inform aku nk g mane, ni yg aku malas nak kawan ngan die ni. ish. xpela. bek aku kemas tmpt aku. ok berabuk je teringat alat canggih ikebai, mcm nk 1 satu je. sebab, siyesli aku alergi habuk. alasan si pemalas.



ok. let see ape yg aku jumpa disebalik surat2 setelah sejak 1 bulan lebih xkemas.

a french fries sesat.



ok cabut semua gamba suri, mmm..nk tampal lain.



deym. kurusnye aku setahun lepas. gambar ni kat oldtown metro kajang. masa tu masih dgn si Dia. barbie marah aku karaoke smpi tghmalam, lepas tu ajak teman makan jam 1 pagi. lelaki menopos mmg mcmni. ok mls nk reminisce.



dan gambar2 syok sindiri nk tukar juge.



planner 2009 yg kosong, yes i hate to plan. dan, bazir kertas je.



2009 baru nak disampahkan.



orang punye tempat letak keyboard is like dis.



but mine is....ok. dh rongak. jgn salahkan peha i. barbie.



owwww my purple lampu garam is still boleh menyala.

td mula2 on suis den trus lari sebab takut melotup.



ok. my wonderwall. klear siket, dh buang byk benda dh. pensil besar dari bukit merah pon dh selamat digantung =)

"abang mekdi!! ada orang conteng meja mekdi anda, sgt vandalism, nama dia kaaannn..."



ok zoom siket. tiket wyg movie yg aku suka dan pergi dgn orang yang aku suka aku tampal. tp pernah ke pergi tgk wyg dgn org yg aku tak suka?

???



ok fine. jumpa wang ringgit. tak taw sapa punya. maybe nak sedekah kat pasar tani nnti.

what? pasar tani??? tiba2 lapar yong tau foo =P.

ok xpelaaa. mata dah gatal. lap habuk, pastu gosok mata sebab mengantuk. ok merah dh mate. kan dah kate, i bukan malas, i elegik habuk ok!

ok bai.

1 comment:

akiss. said...

poket doremon. :8)