Tuesday, January 26, 2010

YESS!!

ok fine. sangat gile. blame on me kot, aku dgn baik hati letak gambar kt fb wall psl vacation to perhentian island, senang nk komen. senang nak diskusi. tag je kawan2, kite bincang di komen.

so tadi, aku jaga bilik gerakan, ada meeting, the chairperson is Tuan Haji Iskandar, dihadiri pengarah2 unit berkenaan. bygkan aku berbalas komen kt wall vacation itu, sambil dgr perbincangan dlm meeting.

ok siyes, kalau dah thread komen kt fb, mcm2 lawak kuar. sampai aku terpaksa tutup hidung. tutup mulot, pastu buat2 batuk. sebenarnya tahan gelak. sedang sibuk tahan2 gelak, tiba-tiba Tuan Haji bersuara,

"Ha Akiss!! (cewah nama glem ai) apa kita nak bagi nama baru untuk cara kita keja dengan cawangan kita ni?, kita nak wujudkan satu jaringan, nak bagi nama Jaringan ape? kamu penulis blog kan, mesti pandai.."

abis semua ahli mesyuarat pandang aku.

aku? "eh, alamak. gelak. oh, ok. jaringan one team?"

sementara aku tengah pikir dlm keadaan gelabah, Tuan Haji promote blog aku."she's a blogger, i suka baca, pasal ofis, pasal apa die masak kat umah, die punye entri pendek2 je..nice"

ok yg best hasil mesyuarat hari ni, Sabtu Ahad ini bilik gerakan tutup. so, xyah kije.

Tuan Haji kata ape? "saya ada dgr banyak rungutan -penat jaga bilik gerakan-berpisah ngan anak - penat kerja weekend, so, hujung minggu no bilik gerakan, lgpon, aduan takde, pegawai unit bekalan saja bertugas."

YESS!!

see, kebaikan add Bos anda di fb. hehe. tp jgn lebih2 plak ye. berpada-pada lah. jgn la update status, "macik sebelah apak tiri bongsu saya xde orang jaga, taknak kije weekend."

ok bai.

*skrg komen dh menjangkau 147 comments. sekian.

No comments: