Wednesday, April 7, 2010

andai photoshop buleh sedut lemak...

malam tadi, aku membebel ngan kak iza, "akaaaaaak..nk minum teh orang kampung bleh?? ni perut peha semua dh gemok!"

cehh. kak iza konon nak amek hati, kata tak gemok, tp tang p#@5 je besar, kena joging! hahaha. so aku terus joging satu umah..hiyaaahhh hiyaah hiyahhh!!! konon semangat. 2 minit je round 1 umah. pastu sambung bergolek2 depan tv beronline =P pemalas!!

ok ini, i nak share satu blog, Photoshop Disasters. kat blog ni, ade dorang kumpulkan hasil2 gambar yg telah di'fotokedai'kan, tapi KANTOI. pigilah melawat jap.

tp hok ni yg buat aku terkekek-kekek gelak sorang-sorang.

woot woot!!! baru lah 'fabulousity' puan kimora!

alangkah indahnye fotosop ni btul2 wujud. xpayah letih2 i nak joging, nak minum jus dr.romzey the jambul man ke, teh orang kampung segala =P

dh la ari ni pakai baju raya tahun lepas, tp kain dah ketat kemain! arghhh!

ok bai.

3 comments:

Didi Nadhirah said...

yup alangkah bestnye leh sedut lemak kan

mamamarissa said...

saya nak saya nak saya nak...hahaha!!!!

aina hazuani said...

kalaulah boleh difotosop di dunia sebenar, sungguhlah bertuah diri ini. huhu