Tuesday, April 13, 2010

paranormal akiss.

aku ni makin pelik taw. selalu mimpi yg bukan-bukan. ekceli tak la bukan-bukan sangat.

hari tu aku mimpi something berlaku, dan something tu betul2 berlaku. siyesli. dan semalam, aku terlampau pikirkan seseorang, mungkin sebab rindu. tambahan plak kitorg dh xleh rapat mcm dulu lagi. di atas sebab2 tertentu......

jadi malam tadi, aku mimpi, kitorang drive to nowhere. dlm kete tu aku luah segala isi perut, eh silap, itu dh mcm muntah, ok, dlm kete tu aku luah segala ape aku nk cakap pada dia. aku menangis, die trus peluk bahu aku, aku nangis atas bahu die.

sedih k.

bangun dari mimpi, aku rasa sangat relieve. rasa mcm ape yg aku mimpi tu btul-btul berlaku.

tp seram gak, tibe-tibe aku terbayangkan satu scene dalam paranormal activity, bile pempuan tu stay tepi katil, usha bofren die lama-lama.

kesimpulannya sebelum tdo basuh kaki, baca lah surah2 yg patut, DAN.... jgn pikir sangat pasal seseorang ye. pikirlah orang lain, ramai lagi. heheheh.

ok bai!

2 comments:

aina hazuani said...

hihi. cerita tuh. takut woh tiba tiba dia baling hasben dia. takleh tido satu malam

scene yang dia staring his hasben fr 3 hours pun soram jugak. nak kencing rasa. hihi

akiss. said...

fuuhhh..mmg takot ok. masa die campak tu akak tutup muka trus. hehehhee.