Friday, May 28, 2010

Prince of Persia!

simalam pegi tgk prince of percia, tp kat sini xnak tulis review, sbb nanti ada orang buat group baru kat fb "Kami Bantah Entri Review Movie Sblm Kami Tgk". wakakaka. Like This!

ceritenye bessssst. silalah tonton. tapi aku bodoh gak semalam. aku yakin gila hero nya, si Dastan - Prince of Persia, itu adalah lakonan Jared Leto, vox band aku, ceh, sejak bila aku ada band? ok, 30 Second To Mars.

Jared Leto.

30 Second To Mars.

Dastan, The Prince of Persia. sama kan muka?

ok, aku mmg silap, itu bukan Jared Leto yg hot, tapi Jake Gyllenhaal. ceh, malu i. hihi. see, di SINI pun cakap ape? dan mereka pernah berlakon dalam satu movie, Highway. cehhh ;P

ok, itu sahaja. dapatkan tiket di pawagam berdekatan. kesimpulan dari movie ini, percaya adik beradik anda, jgn percaya pakcik2 anda, Paksik Nizam Jahat!

ok bai!

4 comments:

Ken Wooi said...

hope to catch prince of persia soon! =)

fndrocka said...

alaaa...buat jer lah review...yang pi layan group2 fesbuk puaka tu nak watper.huhu

Latest Entri : Komen Puaka

jfook said...

I think it's gonna be an awesome movie!

Aujinz said...

hahhaha..

ciaannn dier..
hik hik hik..


tunggu Jared berlakon citer lain plak..