Tuesday, June 29, 2010

Kisah Anak Yang Degil.

hari ni i mc. sakit perut. ;p maka, tido, dan tido. dan tido. pastu, bangun, ingat nk gak g kije gak, tapi. xjadi. maka. seharian duk umah. jaga anak.

anak Nana la, si arnab dua ekor tu. dah boring hadap fb, aku lepaskan dua2 ekor arnab tu, main kat ruang tamu. waaaaaah. kemain seronok mereke terloncat2, lari sane sini! pastu hilang di balik kotak dan handbag. aku menjerit!

Pubu!! Gambittttt!!( bajet mereka nak menyahut)
ok. ada. main nyorok2 kot. ok, aku continue fb. tibe-tibe, dorang hilang lagi. rupa2nya, dah masuk bilik. "Pubuuuuuuuuuuuuuuu!" angkat, bawak keluar. tutup pintu bilik.

kendian, si Gambit, duduk sedap menguyah wayar netbook! Gambiiiiiiiiiiitttttttttt! DON'T!!!!!!! siyes suara menempik. sampai si housemate Ain, gelak, 'eh macam marah baby.'

naaah, budak Gambit kantoi nak gigit wayar! * hai Gambit Saifullah.

sambung online, si Pubu pulak gi dapur nak masuk bilik air. ish kang lemas pulak anak angkat aku sorang ni,

"Pubuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!" pitching ke laut.

ok, penat menjerit. sumbat balik dua adik beradik ni masuk sangkar.

huhh. nanti anak aku kalau dah pandai jalan merangkak sana sini, leh tak aku buat 'sangkar'? ok. xleh bayangkan diri sendiri ada anak. mesti anak2 aku paling benci dengar suara aku. siyes.

ok bai.

2 comments:

Fay Nana (Cik Fana) said...

arnab yg kiut. haha! XD

Kap said...

gambit macho, sukses & popular ;)