Tuesday, July 20, 2010

bai kasut :p

sepagi ini, mood malas kije datang. bos takde sebab paling no.1, ;p. browsing belogshop. byk nak letak gambar, tp kemalasan. banyak kasut berkenan di hati, tp malas nk letak sini ;p salah satu nya, ini :

Photobucket

sangat menutup aurat sampai ke kaki.
kecuali anda pakai dengan mini skirt lah. sumber.

Photobucket

nude heels. haih. mengeluh. sumber.

Photobucket

haaaaih, mengeluh lagi. bai sweetie pie.

bukan takde kasut lain. kt umah tu dah bape kali tapis dan buang sbb menyemak kat alamari kasut. di tambah lagi dengan kt opis ni. ada satu laci penuh kasut. semua kasut bertutup, dan heels 3 inci, 2 inci. dipakai bila perlu.

ai kalau kasut, yg satu tu je yg aku pakai ke hulu ke hilir. pakai sampai rosak, koyak. pakai sampai tapak haus dan tercabut sampai jatuh tersungkur dagu berdarah, baru terasa nk beli lain ;p

oh semalam selepas lunch hour bape kali nk tergolek, sbb tapak dah tercabut :(

dan semalam juga pertama kalinya pergi alamanda pakai heels 3 inci. ceh. x sampai 10 minit, pergi beli selipar rm10 pakai terus sbb rasa gayat.

merancang ke summit usj atau the mines utk jatuh cinta tp kasut/sandal baru. ;)

ok bai.







7 comments:

Yatre Hayati said...

belikan kta satu !!!

fyna said...

yg victoria pakai tu cntik lah

akiss ferrero. said...

yatre, jom kite beli sesama :)

kan, cantik kan ? ;p

╚► Scya Lollita◄╗ said...

ade owg nk blnje eh ?
scya nak stu ! :p

wawan said...

muka anak sebijik beckham!
besaq nanti hensem niiii

NaZRuL AkRaM said...

yang gambar 012 tu mmg kelassss abesss.... wey cmner nk ader box2 fancy2 sebelah kanan cm ko tu?

akiss ferrero. said...

scya, awk blanje sy dulu laaa ;p

wawan, kan? rambut pon sama kan? ;p

jimi, gmba 012 tu pki cam hp je taw, box yg mano?