Saturday, October 16, 2010

Isu.

minggu yg agak serabut. maybe aku jenis xleh tahan kemarahan, xleh simpan. kena let go gak. sorilah siapa-siapa yg terkena.

nak plak bertambah serabut, semalam, Jumaat 15 Oktober, dapat surat pertukaran lagi. huhh. like wtf? baru bulan februari tukar kot? ada rombakan lagi? ah kalau ikut amarah, nk tanya KP, apahal 'pengurusan' jd mcm ni? tp i malas. SYMP. Saya Yang Menurut Perintah.

lagipun leh belajar bidang lain plak kan? anggap kerja sebagai ibadah. bersyukur kau ada kerja, beres.

naim, kak ayu, paan, puan hasnah, kak nuon, ekin, bakri dan aril. hurm, naim pun keluar unit juge. thanks atas segalanya. bukan xleh jumpa lg, FB kan ada? ;p


dan hello again to my 'abang-abang sekeliling'. i'm back. bos baru saya, yg sporting itu, kanan skali Mr. Ravi dan 4 dari kiri, Mr. Rahim ;p

unit baru saya sgt ada semangat 1 Malaysia, melayu cina india semua ada. tajuk unit baru adalah Akta Sewa Beli. so kalau korang ada pertanyaan/aduan tentang Sewa Beli (kereta, motor, segala), boleh kol saya. ;p

ok lepas ni korang akan dengar aku bebel kena buli buat air kopi cecah biskut hup seng lagi. perasaan? bercampur-campur. jgn sebut pasal jodoh ok. ;p

ok bai

2 comments:

DaHLia said...

takpe takper..
think positive je ekk..
pasti memberikan pengalaman lebih baik tu.. :D

eh, sewa beli? kamu keje kerajaan ke?
so kalo nk tanya pasal2 loan gomen leh tanya ek?

akiss ferrero. said...

tu la kak. nk buek cmne. SYMP :)

a ah.kije gomen. tp more too barang, kereta moto segala, ;p