Friday, October 15, 2010

Kismora Pomboley!

malam semalam konon nak deco-deco.punggah-memunggah almari baju berlaku. semput mak nyaaah. akhirnya termenung tgk baju-baju menimbun atas katil. mana dtg ntah byk2 ni? padahal selalu bising takde baju-takde baju. padahal??

ish salahkan diri sendiri. kamu tahulah kan, saya menetap di dua rumah. satu rumah sewa, satu lagi rumah mak apak di shah alam. maka ada 3. ya ada tiga (3), bukan 2. campur 1 bakul baju-malas-lipat, maka ada 4? bayangkan peningnya nk manage. tu pun aku beruntung bersyukur baju kt shah alam selalu omak den tlg lipat. i lap yu omak! kih kih kih. so, baju kat umah sewa ni, sapa nk tlg lipat? Aket? ;p

feeling-feeling Kismora jap ;p

haih apakah membebel pasal malas lipat baju. mmg smlm penat pikir dan malas pikir, tido depan tv. lantak baju menimbun atas katil. tu tak termasuk baju-belum-basuh dalam bakul ye. aduh. tepuk dahi. ini mmg minggu malas sy.

eh btw almari kat ofis dah jadi tempat kasut i. ngahahha.

sahaja aku letak gambar kimora sbg hiasan. bayangkan kat umah dia, satu 'wing' hanya utk baju dan kasut die je dan ada seorang pembantu khas yg uruskan hal baju sahaja?

eh smlm baru suruh adik-adik bersyukur. ok i bersyukur sekarang. pasni nk kemas2 baju, edit mana nk delete, mana nk restore semua, nk jual pre-love, tp sayang nk let go!

ok bai.

2 comments:

saya_arief said...

hebat giler..satu bilik khas tuk aksesori...
dasyat...

akiss ferrero. said...

orang kaya kan :)