Sunday, November 7, 2010

My Magical Journey.

saya selalu mengimpikan akan join adik beradik Lucy dan Edmund serta Eustace ke alam Narnia. siapa taknak mmg xda life dan kamu seorang yang boooring ;p

pertama, dalam episod The Voyage of the Dawn Treader ini, mereka akan naik the royal ship The Dawn Treader, kapal yg besaaaar.

woohoo!


lihatlah dunia! lihat sy boleh camwhore dgn kapal The Dawn Trader. wah tak boleh bayangkan jika sy berada di atas kapal tu. kalau boleh nk jadi kapten dalam kapal itu!



pastu leh belajar memanah dengan Lucy utk menentang musuh ;)



dan, akhir sekali saya akan dapat berjumpa dengan, tadaa! my beloved lion Askan. tgk? bestnye dpt usap2 rambut Askan ;p tak sabar nak jumpa Askan in 3D!!



"Your Majesty" yeay! dpt jumpa reepicheep yg tomel ni!



dan, inilah yg saya nk sgt jumpa di Narnia. Prince Caspian! *pingsan*

yang pasti, semua pengembaraan saya di atas kapal The Dawn Trader tadi saya mahu rakam kan dengan Sony Ericsson Experia X10! bayangkan dengan 8.1 megapixel camera, dan Video Recording in HD! plus, ANDROID plak tu fuhh, hebat!


so pelis bagi saya menang ini? so bila nak ke alam Narnia nnti sy nak bawak henpon ini je, xyah nak bawak my bulky dslr ;p so nanti leh update status sebegini :



juga banyak aplikasi lagi dalam hp ni, FB, Twitter, Foursquare. nanti leh 'check-in foursquare' di Narnia, ko ado? hahaha. ok i berangan too much!

ok kalau mahu join ke alam Narnia dan memenangi SE Experia X10! sila ke SINI ya! mari join ramai-ramai dan penuhi panggung. sila ke www.gsc-eonbankcard.com utk join semua contest dan menangi hadiah2 menarik!


(kelik pada gambar pelis)

thanks to Nuffnang dan GSC Eon Bank Credit Card!

ok bai!



3 comments:

Anonymous said...

i like diz one.. kirim salm2 kirim salam
sky line

- zuriey - said...

all d best..

Que said...

gud luck sis..