Sunday, December 5, 2010

baru-baru ini, akiss...

jgn mudah tertipu dengan status FB orang, banyak yang 'plastik'. haha. tetibe. eh tapi btul la. kau percaya ke aku ni vegetarian?


tp btul la. mlm tu, ajak adik makan SR. konon mengidam lasagna dengan kek cekelak. tp haram, bila makanan sampai, tekak kembang+loya bila terhidu bau daging ayam dan lembu. segala grilled chicken dan lasagna aku takleh even pandang!

akhirnya aku makan salad di tepian pinggan je. dan chips pembuka selera tu. maka hari tu seharian makan bubur dan ikan bilis goreng je. tp cukop berselera ok, lagi bila-bila mak masak dgn penuh kasih syg ;)


aku hanya mampu habiskan ini sahaja. lain semua adik aku abiskan. bukan nk tolak rezeki, tp siyes. sejak keracunan makanan, loya dan akiss bersahabat baik. asal makan, loya. asal bau, loya. tp syukur btul, sejak tu jugak rasa perut selesa dan clear! Alhamdulillah ;p

malam tadi kuar makan ngan mak n adik. tomyam pedas merah di kala hujan mmg la syiok plus plus! seb baik xloya. sbb mintak tomyam seafood.

dan ya di kedai semalam ada budak lelaki muka macam zakuan adha! hidung mancung mak aih!


dan ini lunch di hujung minggu. even xberapa selera dgn nasik, terima kasih emak kerana masak the best ketam masak cili api everrrrr! ada selera siket makan nasik :)


eh ada lagi mahu update. twitter i dah privatekan. but still leh request, bajet ko artis ke akiss? ok tak perlu lah yu olls joyah senah pe'ah bedah limah sekalian nk curious. sbb aku xnk update status FB selalu takut org annoying, sbb tu fokus kt twit je. followers pun sket, but berkualiti ok. jgn risau ah, tak ada apa pun dalam twitter i, mcm malam tadi buat ulasan siaran langsung arsenal vs fulham versi radio shah alam. seb baik monang. haha.

dan jgn risau lah senah joyah bedah pe'ah limah semua, i dont talk about people kecuali psl artis ;p . ingat quote i twit ari tu? "hanya orang takda life suka talk about life orang?"


tembak semua joyah bedah senah pe'ah limah!

ok, di fb gak i nk approve semua request. since fb dah tak jadi 'personal' sangat dah kan. (ceh mementang churp-churp dah boleh post kat FB). dan sbb since dah lama (baru seminggu?) i tak update my tumblr. hehu. samalah mcm YM, mmg tak suka on, sbb di Skype, saya lebih aman. eh btw kakak angkat sy dah on blik tumblr die dgn url yg baru. kelik pada gambar di atas.

okai hari ni patutnye join tarian cuti-cuti malaysia. tp xberapa nk larat sgt. tp i'm recovering la, demam sket, plus pms. makasih kawan-kawan yg doakan kesihatan sy, 5 hari 4 malam berehat kot? :)

ok kesimpulannya di sini sy xleh nak declare diri sy vegetarian. sbb seafood still considered MEAT. tak true lah aku ni. semi-veggie kot. tp aku bukan suka makan sayur pun?

ok bai!

*nanti free aku share psl applications aku kepohkan di twit itu ari.