Saturday, February 5, 2011

Day 16 – Short term goals for this month and why.

for this month? tak jugak ekceli. sebab this month aku bz, maybe next month kot? tapi ini kisah benar ya. tatipu.

cita-cita saya adalah untuk pergi amek lesen. bukan nak pergi belajar memandu, sebab saya dah pandai memandu, manual sahaja. cacat kan? yer, sebab ex-bf saya sempat ajar saya bawak kereta manual sahaja, lum sempat ajar bawak keta auto, kami dah ter-klash.

baaaaaaaahahaha!

ok. silalah kutuk, umur dah 27 tahun xde lesen. nah telinga, aku tengah tadah ni ;p

ok fine. aku mengaku, aku amek lesen halfway. sebab masa g kelas dan amek exam kan, aku cukup tak selesa dengan keadaan pusat kelas memandu itu. dah la cikgu kat situ garang. tgk kawasan test drive dah la panas. lepastu serabut, tak cantik.

aku cerita dekat kawan aku, terus kena label "Manja kau niiiiii".

ok. lets do this akiss!



sponge bob ko jgn macam-macam. ko pun sama kan, kesian mrs. puff?

and why nak amek lesen? sbnrnya takde sebab. bukannya rajin drive pun, kata diva? ahaha.

ok bai!

2 comments:

Kap said...

habis selama ni pergi kerja naik bas kah?

akiss. said...

sometimes bas, sometimes pakai driver :)