Thursday, February 3, 2011

tukar topik.

x : bila nak kawen....

sy : hmm. *minum kopi panas arabika*

x : awak, bila nak kawen?

sy : eh! pecita hari tu kaum lelaki emosi bakar jersi Torres?? *habiskan kopi panas arabika tadi, snap gambar*






3 comments:

Syima Syaz said...

hahahahaha.....
jangan jangan jangan...

ShiE J. said...

kis, tadi aku attend wedding member. adala sorg kwn tu ditanya soklan yg sama cenggini.. nak tau x dia jwp ape?

"jgnla tny2..kalau tny nanti lagi lmbt.."

aku yg dgr ni terus rasa nak gelak golek2 kat situ jugak bila tgk reaksi org yg bertny. muka terkejut beruk + bersalah kot.. hehe!aku rasa next time kalo aku dpt soklan cenggini, aku nk jwb camtu je. kompem org xmo tny2 dah. :p

akiss ferrero. said...

jangan jangan kan syima ;p

shie, haha. btul laaaa aku rasa aku nak jwp macam tu. lg disuruh, lg tamahu. hah... bru org diam ;p