Friday, March 11, 2011

Day 10 - Your favourite book

dulu masa zaman kecik saya suka buku-buku enid blyton. sebab dulu hari-hari cikgu bebel suruh pinjam buku kat perpustakaan sekolah. tapi sejak dewasa ni takda orang bebel. kat pejabat aku ni, perpustakaan tingkat berapa pun aku tak tahu?

yyyeah. saya jenis yang tak baca buku sangat. saya terlupa bila kali terakhir saya beli buku. siyes gila bebeh punya pemalas baca buku. fuuuuhhh.

bukti nya, even gaya penulisan Stephenie Meyer ni hebak. dan buat aku tak tertarik menarik kau memang debom! tetap aku tak berjaya nak abis kan. :'(

tapi siyes, aku mmg ada cita-cita nak habiskan. siyes.



hai bakal suami! saya nak set novel ni utk hantaran! siap dengan yang journal box set tu skali.

ok bai!

*bakal suami tu yang tatahu yang mana tu. hantaran dah pilih dah tu. acane tu?

No comments: