Thursday, May 19, 2011

adik aku #retis? dan benar kah #retis je main twitter?

tak paham. tak paham. tak paham.

ari tu adalah ternampak satu status rakyat FB, berbunyik "asal nak suruh aku follow twitter kau, kau artis ke?"

tett!

so, 200 Million twitter users di muka bumi ini adalah #retis? so aku ni #retis? hiks hiks hiks *gelak gedik*

baca balik apa itu Twitter :

"Twitter is a website, owned and operated by Twitter Inc., which offers a social networking and microblogging service, bla bla bla.....

it is just another social networking lah. but, in a better, cooler, faster, cutest way!

aku dah ber-tweet since august 2008. cuma since aku dah makin muak dgn ke-annoying-an fb, dan juga ramai dah kawan-kawan sengal aku dh terpengaruh ber-tweets. aku mmg lepak situ. at least dpt lari dari meng-approve exschoolmate-yang-tak-pernah-bertegur-tetibe-nak-add. hikhikss. *gelak gedik lagi*

siyes. twitter byk merapatkan silatulrahim aku dgn kawan-kawan. syok! siyes syok. selalu buat aku gelak2 n senyum2 sorang. gile.

juga byk ajar aku bersyukur. cth, bila aku lapar, ramai yang lagi lapar dari aku.

contoh, ok. contoh. ;p

dan, di twitter anda jarang dpt berita palsu spt di FB. sibuk share link padahal cerita palsu. LOL.

and, ko pk kije aku stalk artis je ke? mmg la ada artis yg aku minat aku follow, tp xde lah sampai xde life duduk hadap artis? mcm kau online fb duduk depan pc, kutuk2, komplen2 orang aje? pppuih!

aku bukan nk poyo kutuk fb, kire mcm baru nak up lah men twitter. aku cuma benci lah org prejudis ni.

hari ni beday adik aku, dan boleh plak di twitpic yg konon die tu retis nama masuk wikipedia. apakah? "Suffey - Drummer Vital Feuse" konon. haha. (minggu depan gaji aku banje makan ye, tiket Incubus mahal lah! ;p)

zoom in kalau rajin.

dan akhir skali, aku suka bila baru bangun awal pagi, timeline dah dipenuhi dengan ucapan selamat pagi! good morning! best tahu. sgt memotivasikan aku. lagi bila Kimora tetibe cakap melayu "Selamat Pagi, Saya Sayang Kamu". alah. lupa plak nak print screen. ;p

ok bai!

ps : sorry malas nk bg my tweethandle di sini. aku bukan #retis pun nak suruh org follow. tettt!

pss : eh aku mmg tgh private album gambar kat FB, jgn nak sentap aku block kau. sekian.

psss : secool-cool twitter, cool lagi tumblr :D

2 comments:

Kap said...

tarik nafas dalam dalam.
hembussss.

akiss. said...

fuuuuhhh...

ok thanks. sgt membantu. ;)