Wednesday, July 13, 2011

Hello Keyboard Warrior.

facebook : destroys relationship since 2004.

akhirnya terkena kat batang hidung sendiri. sebab FB dah tak bertegur sesama kawan. what the hell?

kamon lah, BACK TO REALITY, I AM ONLY ONE CALL AWAY.

nombor telefon aku tak tukar lagi kalau kau betul-betul ikhlas. selama ni kita kenal melalui FB ke? tak kan.

kat FB, Twitter & Blog sekarang ni, mmg ramai nak jadi a Keyboard Warrior. tak payah lah nak serang-serang orang, nak perli-memerli, troll sana sini, butthurt-butthurt ni.

dah besar kan?

aku terdelete beberapa "recent connected friend" list kat fb. 'TER' means ingat tanda 'X' untuk clear list. skali terdelete terussss. dan ada yg aku nk block pun ter delete gak? mana kawan yg aku ingat tu aku add balik. peace! aku mmg noob sket kat fb sejak tak aktif dan online pakai handphone ni lain tahu? =B

ok, point nya di sini. jangan emosi sangat dengan tanah, eh silap. dengan Facebook.

jom lepak mamak kembar?

why not?

yer, aku cakap dengan kau ni, aku tahu kau baca blog aku. lain kali logout Nuffnang, baru baca blog aku.

siyes ni. jom lepak, ada beran? *suara Nora Danish*

ok bai.

ps : siyes, ini bukan entri marah-marah. cer try baca guna tone suara Nora Danish. "yang penting kite enjoyyyyyy!"



No comments: