Wednesday, July 6, 2011

KFC Datang Lagi Dengan Perisa Kain Buruk!

belum sempat rasa ayam kepsi perisa tapak kasut, dah kuar yg baru pula.


(kelik pada gambar di atas untuk menonton video)

adakah ini satu propaganda media? kamon guys, takkan nak hentam KFC je, cer try kat restoran-restoran lain pula. aku nak makan makanan yang #bersih sahaja pls.

tapi oklah, lately i mmg rajin masak di rumah, konpem insyaAllah #bersih.

ok bai!

*siap gelak-gelak ye kau dah khianat orang. haih.





1 comment:

AIN MUSTAZA said...

ala..sedihnye...malu pulekkk..
bongok diorg ni..xpikir dgn buat mcm ni gaji yg diorg dpt tu elok ke dgn aniaya org..haishh