Wednesday, January 18, 2012

Who are you? Names, nationalities, and virtually any other socially-defined attributes do not count. Deep down, who are you?

Balqis binti Abdullah, warganegara Malaysia. i'm part-human, part-VAMPIRE and i don't sleep.

bahaha! ok sebenarnya kebelakangan ni ramai dah komplen "bila masa kau tidur Kis? tak keje esok?" waktu tidur aku agak huru-hara kebelakangan ini, dah sebulan kot macam ni. tidur lepas maghrib, 8.00-11.00pm macam tu, lepastu tak tidur sampai 5.00-6.00am, kul 8.00 pagi dah gerak g keje. kat ofis, aku akan curik tidur dalam sejam macam tu. hehe.

teeeetapi! bila weekend, aku boleh tidur selama 12-16 Jam. terel an?

ok cukup pasal tidur. kembali pada soalan. aku hanya insan biasa, takde luar biasa pun. cuma yang betul-betul kenal aku secara 'deep'. antaranya, famili terdekat, dan of course roommate (juga housemates) aku sekarang, Aket dan bekas-bekas roommate(s) aku kat poli.

why roommate(s)?

kerana bagi aku selagi orang tak pernah duduk tinggal serumah, tidur sebilik sebantal dengan aku tak kan kenal aku macam mana.

setakat kawan sekolah & pejabat yang jumpa hanya di sekolah atau pejabat, memang kenal aku 50% sahaja. yeah, 50%.

ini adalah kerana aku jenis taknak, atau memang tak suka cerita semua benda kat semorang. lagi-lagi pasal masalah cintan-cintan, setakat bagitahu aku crush kat siapa, biasalah. tapi bab kapel-kapal, boyfriend, tak semua tahu kot.

tengok kat blog aku sudah, pernah aku umum kecoh pasal bf kejadah semua tu? *kekening*

sama lah macam hal family.

cukuplah cerita pada permukaan sahaja, tak boleh cerita lebih-lebih. memang sy jenis susah nak percayakan orang.

#Virgo will only open up to those closest to them.
#Virgo's hates not knowing the details.

dan saya seorang yang garang. ggrrrrr

ok bai!

*mcm tak menjawap soalan je ni

No comments: