Wednesday, February 15, 2012

takuit!

hai, dah lama tak menulis entri luahan rasa dari hati ke hati. gulp.

ok, benda ni dah lama, tapi selama ni aku boleh handle, sebab nak sedapkan hati dgn berkata dalam hati "oh kebetulan.."

tetapi!

start semalam, aku freaked out!

like, the hell mengg? why me? why him? why her? sampai aku rasa hidup aku diperhatikan. siapa aku keluar with, siapa aku minat, apa aku makan T_T

ke aku ni je overreacted?

kadang-kadang terfikir nak delete twitter, bbm, and blog kesayangan ni, tapi...tapi saiyangggggg *suara Saleem*

ok lemme clearkan sedikit situasi. macam ni, pernah tengok movie The Roommate (2011)? siapa pernah tengok, tahu tahu perangai si Rebecca tu macam mana?

"a deep-seeded psychosis"

ok, takde lah 'psaiko' tahap nak bunuh kucing aku, 'literally' ok. mungkin korang tak paham, tapi cukuplah si Aket paham, malam tadi tahap macam nak tarik-tarik rambut sendiri macam onggiler sambil jerit "kenapa akuuuu Ket, kenapaaa..aku ni siape je, kalau lepas ni aku suka Hamid Gurkha, dia ngorat Hamid Gurkha tak?? :( "

hi 'Rebecca', please, get your own fucking life. or at least, go find yourself, aku rasa kau ada personality disorder.

seriously.


ok bai.


No comments: