Monday, October 1, 2012

tiga hari puasa tweet dan projek hepi.


so, saya join #Betting3Hari. so...ARSENAL KALAH pulak that night menentang Chelsea, "kalah dengan Chelsea ni lain macam hinanya"

hahaha! jadi, here it goes. mula  hari Ahad 30 September sampai Selasa 2 Oktober aku kena "puasa" twit. nasib baik malam tu gak kami-kami naik genting dan overnight sana. so boleh je lah tak fokus kat timeline.

arsenal di mana-mana :')
ini pula aktiviti selepas turun genting. since Aket takda rumah, Nani pun ada kenduri kawen, aku malas nak ajak kawan terus keluar rumah sorang-sorang untuk movie dan minam-minam. saya nonton filem Looper.

BAMM! pergilah tengok, mindfuck teruk kot cerita dia. dalam movie ini Joseph Gordon-Levitt di-ejas sikit muka jadi sama macam Bruce Willis untuk watak ini.

Isnin, kerja. Selasa kerja. Seperti biasa, kemas bilik. Habiskan baca buku.


Go to sleep earlier.
Exercise bettter.
Toss, restore, organize,
Tackles a nagging task.
Act more energetic.


paling suka point "If you can't find something clean up"


so here is the cover buku yang aku baru beli dan baca The Happiness Project - Gretchen Rubin.

semoga dengan 3 hari puasa twit ni dapat lah aku habiskan buku ni, separuh pun jadi :')

oh hello Oktober! 

ok bai!

No comments: