Thursday, July 30, 2015

bro organized

lately rajin join group-group deco organizing susun atur rumah, dapur, bilik air semua. paling suka tengok orang susun bilik air dia. so rajin, so neat, so organized!

bilik air yang simple. gambar curi dari page ikea.

since opis aku takleh bukan Pinterest dah (kurang asam tul), so aku terpaksalah follow blog-blog dan group di fb bertajuk sedemikian untuk memuaskan hati yang acah OCD ini. haha

contoh blog ini --> iheartorganizing, atau terus ke link Gallery dia kalau anda-anda malas baca. terbaru, memang aku WOW! sangat, adalah dia kemas bawah dapur dia. oh man.

  

good idea, letak wallpaper bawah tu. 

 

before and after. kemas kan, boleh save space lagi. ok ini random gambar yang i suka tengok dan sebagai inspirasi nanti :3


label botol rempah ratus tu boleh DIY. 

nak organize mekap korang pun ada. aku suka tips ambil gambar barang yang dah ada, so next time nak beli lenchu lain ko dah tak konpius dah beli ke belum warna tersebut. so tak membazir. tapi kalau duit kau campak-campak banyak sangat takpe.

 ini paling favourite aku sebenarnya, deco untuk mini balcony. sukaaaa!!

aku sebenarnya suka simple, tak minat deco umah semak dengan wallpaper ke ape. janji bersih, dan tak banyak barang tak guna tapi simpan. 

untuk pulak dapur, ni aku jumpa kat web shopping 11street tu, oh meng. tak sabar nak keluar rumah!

 
banyak lagi gambar sebenarnya, tak dan nak up semua. nanti aku buat entri satu-satu k, ini carca marba sikit haha

ok bai.

No comments: