Friday, March 18, 2016

batman lawan superman

soalan yang selalu kita dengar masa tecik-tecik dulu;

kalau batman lawan superman sape menang?

of course ler batman menang sebab aku memang kipas susah matik batman. sebenarnya aku tengah mencongak cuti dan waktu rehat celah mana aku nak pi buat perangai lama. tengok wayang sorang-sorang.

 *jeling ozil*

hehe, so inilah batman baru, Ben..Affleck..aku..tak..berapa..berkenan. sorry, terbayang lakonan babak cinta bagai, last movie aku tgk dia dalam Gone Girl kot seorang penulis dan suami yang curang dan mempunyai isteri psiko ni tetiba jadi Batman, i just..can't..

dagu.
dagu. ni pahal dua-dua Team Dagu Terbelah ni?  yang Superman tu aku suka la since Man of Steel best. 
tapi, ini juga pujaan hati ku. Hai? :)

i am sooooo looking forward to this movie. tapi sebenarnya memang nampak mengarut. siap ada terselit Wonder Woman pulak. tapi tulah kan, sebab Batman kan, Batman.


so, who is your favourite batman? mine is Michael Keaton & Christian Bale!

ok bai.

No comments: