Monday, June 30, 2008

Made of Honour.



telah ditonton last nite @ tgv pyramid. igt nak tgk Wanted teringin gak nk tgk aksi poyo angie jolie. tiket sold out pulok....xpe2. maka, kami pilih dis movie lah, mungkin sbb aku minat hero die, si Patrick Dempsey, yg femes ngan series tv grey's anatomy.




ohh..cte ni best, dipendekkan cite...aku mmg 'ter' nangis pd ending cte ni. hakhak. hilang macho aku! haha. bukan ape. aku rase mcm terkena dgn sendiri. aku harap xkan jd realiti...huhhhh!


hummm..mmg aku terase sgt mlm td...aku xtaw knape.

lg2 mase tetibe lagu Oasis - Stop crying your heart out..perghhhh..tangkap leleh ohhhh...hahah..nahhh..let me reminds u this song...


MusicPlaylist





sbb ape? oke mcm ni..cte ni cite psl kwn baik Tom yg kacak (Patrick Dempsey) dan Hannah (Michelle Monaghan). Si Tom ni teramatlah playboy nyaaaa....tiap2 hari tido ngan pmpuan lain smpi la umo dh hampir 30tahun..still xjmpe the right woman! hmm.




Si Tom ni ekceli ade hati ngan Hannah...tp ego.. dan xpndi nak ckap I Love You.. dan susah sgt nk puji pmpuan..ayat2 spt u r soo beautiful slalu diucapkan kepada anjing2..hahaha.. kalo nk puji Hannah pon..di akan ckap...u look...umm.. CUTE.. hahahha. dem btol laki ni.


Smpi la pd satu masa Hannah g Scotland, dan berjumpe lah dgn lelaki scottish budiman, xensem pon die ni. hahahha. Mereka fall in love ..dan trus nk kawen..bru la si Tom ni terhegeh2....dlm mase yg same..Hannah minta Tom jd ketua pengapit (made of honor).. mase ni lah part plg best...nak taw? g la tgk.. ahahahhahahaha.....


*wekkk..lg pose rockkangkang sblm tgu 11.55pm muvie start.





2 comments:

Encik Luzzi said...

hurm I hope time dah tua xde la jd mcm p.dempsey tu, (kalau jadi hensem mcm dia nak la haha)

*x tahan tgk promotional advert film sepi*

akiss. said...

yer btul btul..mmg ensem..sbb tu ade mslh nk jmpe pmpuan yg ikhlas ngan die tu. haha.

*ewww...ntah ape2 la sepi tu. wekk