Friday, July 18, 2008

Minggu yang macam-macaaaam aja!

MACAM-MACAM 1.

Kononnya spt biase la kan pagi senin smpi opis aku akan bkak friendster aku, nak bls comment2 yg agak ramai. Dr mgu lpas xde mse nk jenguk. Skali, kenot access pulak fS, dengan mespes2 dorg blog! hampeh btul .. hampeh lu!

So...rakan2 sejagat...phm2 je la kalo aku xon fS or mS mase weekdays..Kalo weekend yer aku on9 kalo xkuar kemane. Kalo nak gak online togeder mase waktu kije...on la facebook masing2.

MACAM-MACAM 2.

Debat antara DSAI dan Shabbery Chek yg amat ditunggu oleh ramai org. haha.
Tahniah DSAI di atas hujah2 yg bernas. Aku bukan nak kata aku ni pro DSAI sgt, tp fikir2 kan la sendiri.Apa yg ketara Shaberry Chek ni out of idea and topics, asik2 dok cita hal 20-30thn dulu. Berbnding ngan DSAI sememangnya quite well-prepared, yg Shabery Chek datang bawak air lioq saje..hahaha.

Ptg rabu Anwar ditahan, aku amat2 marah cara penangkapan polis terhadap DSAI. Dengan mengunakan komando bertopeng segale mcm la DSAI ini pembunuh bersiri ke, pengganas ke, 'pengebom' org ke..hahah. Sungguhla xprofessional mereka ni. Anwar bebas diikat jamin petang smlm. More, sila la bace malaysiakini.com.


MACAM-MACAM 3.

Rumah sewa baru. Yeaaahhh..harap2 dptla pindah umah ni...murah sket bayar sewa.
Yg aku kenot imajin nye mase nak pindah nnti..mase nak angkot barang..adoi laaaaa...
Katil, almari, peti sejuk, mesin basuhh..haha. Mesti kepoh housemate2 aku yg dah smestinya kepoh. hahahaha. Aku harap dpt pindah sebelum puase..kalo tak..ade gak yg berbuka akibat kekurangan air. haha.

So ari ini hari Jumaat. Kije masih berlambak..aku igt KP dan sign borang2 tu, skali reject. Guna format baru. Aduuuuuh! Aku xlarat dh nak terima call dr cwgn2 yg xsabar2 ni.

"Haihhhh.. Bila laaa nak pukol 5.00pm ni!"


*td aku baru bace kad jemputan kawen member aku..aku terbace la ayat ni kat blkg kad die....suka aku ayat ni..(cis..! perasan lg)

Tidak perlu mencari isteri secantik Balqis andai diri tidak sehebat Sulaiman DAN Tidak perlu mencari suami seteguh Ibrahim andai diri tidak sekuat Hajar dan Sarah.

=)

No comments: