Friday, July 4, 2008

Nasi Lemak RM2.70

haii. hari ni aku lmbt g kije. xtaw knape aku bgun pg td tetibe saket pale, so aku cont tido.
kak iza selaku tukang kejut tidur kami dh bukak lmpu bilik, bising2, "tanak g kije ke??'

erhhh..dgn mata aku yg melekat xleh bkak ni menjawap "lewat kak lewat..xleh bkak mate!"
pastu dgr die kejut farrah, hihi...farrah pon nk g lewat..yeaaa..best2..ade geng, hahaha.

smbung tdo smpi kul 8.45am..aduii,..malas tull...siap2 dlm 9.30 kuar g opis.
dgn keadaan mamai2...kuar kete dr parking...kebabooom!!!
rupe2nye tersondol divider...hahahah...bodo gler..mase tu baru aku terjage dr tiduuuur..hahah..seb bek xde ape2 kete. kakakakaka..

singgah petronas top up myk dan hotlink! igt nk beli bekpes... g la masuk tgk ape yg ade..
igt nk try nasik lemak, skali.....amek hang, nasi lemak kecik..yg bungkus pki daun pisang dan surat khabar lame, ade lah sebesar genggaman tgn aku ni (tgn aku kcik oke..haha) berharga rm2.70! fak! haha. aku bru taw hargenye mcm ni, selame ni mkn kat kafe @ opis ja kannn..

aku rase lah dr segi saiz nsi lemak tu..xmungkinla ade ayam ke....daging keee.. at least ade lah sekerat telur dadar or telur rebus! haihhh....kalo beli kat gerai2 tepi jln msti singgit je kan? hmm..mslhnye skg, kat putrajaya konon bdr terancang ni mane lah ade gerai2 macik tepi jln...stall burger pon xde korg taw? hummmm...

dgn keadaan terkezut tu, aku pon capai la sandwich telur tu. rm2.00, 2 keping.

malaysiaaa..oh malaysia...

2 comments:

kayroll lambada said...

tk berpatutan laa

akissferrero. said...

bkn sahaja xberpatutan..malah melampau! hahahha