Tuesday, July 22, 2008

Why So Serious?

haha. mlm smlm (ahad) aku pon dh tgk gak The Dark Knight.
best best best! of kos, ape yg aku nampak watak Joker yg di bawa oleh Heath the Legend. (hahaha.. mmg inilah lakonan Heath Ledger yg terbaik sblm die Rest in Peace...eh peace ke? haha)
watak bruce wayne plak aku rase kurang 'kick'nya la..dh la si bruce wayne tu mcm smart semacam, ala2 model, elok berlakon watak korporat atau cite2 romantika jekk.. hahah

scene yg paling ku suka yg mase mule2 pnye rompakan, bijak sungguh abg Joker ni, pki bas sekolah, terselit jugak Agen Mahone (sape tgk Prison Break knal la mamat ni) yang hampir pecah kpale dek bom mainan abg Joker, haha. berasaaaaaap.haha

lg satu mase die letupkan hospital dgn memakai gaun nurse..wahaha. the best la weh!

ape yg aku xtahan nye lame sgt la cte ni..dlu aku rase kjap je. haha. saket pinggang aku ni, dh mcm2 care duduk aku dlm pnngung tu..bersila, bersimpuh...menyangkung je blum...hwehweh.

dah la aku pada mase itu byk kehilangan darah!..haha.seb bek pki jeans hitam. huhhuh

*ni poster terbaik Joker.


ni pulak En.Christian Bale(Bruce Wayne) yg jambu.


No comments: