Tuesday, November 18, 2008

7 Pelik Things About Aku.

1. aku suka gila b@*& laut..tapi aku benci mandi laut.

2. aku xleh nk hidup kalo xde CERMIN DALAM BILIK AIR!

3. bagi aku..KERANG ITU PELIK, ke aku yg pelik x makan kerang?

4. walaupon x selsema, dalam tangan kiri aku mesti ada sehelai TISU.

5. aku boleh gelak dalam pelbagai versi...versi manja mengade, versi gila, versi mengekek, versi hujung tekak, versi semput, versi kuda dan pelbagai versi lagi.

6. bila aku marah atau geram sgt kepada seseorang..aku suka PATAHKAN pen. tapi bukan lah pen besi mahal2 tu, hwehwe. takat pen kilometrico ke..faber castle ke...mampu la aku. hakhak

7. aku tak boleh baca novel, blog atau apa2 tulisan yg terlampau puitis romantis dan jiweng dalam bahasa melayu..nanti aku secara automatik akan pening sampai kerut2 dahi tak paham ayat-ayat jiwe.

ade lg byk benda pelik dlm diri aku. nnti aku tambah lagi kendian.
thanks ezul..ko mmg pelik la. hahaha

2 comments:

Encik Luzzi said...

aku juge yg kene.. hehe..

haaa ko ckp lg byk mende pelik dlm diri ko.

ko lg pelik!!! >.<

SUXX said...

blog aku jiwang.hoyeahhh...