Tuesday, November 18, 2008

Ada Apa Dalam Beg Tangan?

tag by hannani K. sorry lambat laksanakan tugasan ini.

see? how serabut kusut dalam handbag aku? sama la macam kepala otak tuan dia.
ini pon lepas kemas2 siket dalam ni, kalo tak..handbag ini turut dipenuhi ngan sampah gula2/cekelat, tiket wyg 2-3bulan lepas, bisnes kad ntah sape, tisu yg dah digunakan..ewww!

cuba bayangkan.


situasi 1.
bila henpon ku berdering..
(*skg aku pakai ringtone lagu Great DJ - The Ting Tings.."imagine all the girls..Ah ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah..and the boys..Ah ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah...suka nya dgr ni!)


aku akan kelam kabut mengorek handbag aku..raba sini sana kiri kanan. haih.. tak jumpa juga? aku akan keluar kan kesemua isi perut bag aku. hak hak hak. bila dah jumpa henpon yg berdering tadi... dah 1 missed call. nak kol balik. xde kedit.

situasi 2. kunci rumah. (tak kelihatan dalam gambar.)

benda yg paling susah carik jika dah tercampak dalam handbag aku sekor ni. kdg2 nak masuk umah kena amek masa 5 minit utk selongkar handbag. bila perasaan MALAS muncul, mula lah tangan bising ketuk pintu umah. "wehhh..bukak pintu..aku x bawak kunci ". sdgkan malas nak tuang isi perut handbag macam situasi di atas.

gila tidak organized ko ni cik balqis.

4 comments:

busyuksayang said...

OMG!! ini handbag @ tong sampah??? hahaha...just kidding ;)

teaserkanser said...

ni handbag kew..kilang terbiar..

akiss said...

hahhahaha.. semak bukan? tong sampah bergerak ni. wakakka

~NaDziGhAh~ said...

i think most girls camni kottt.. hehe..
n both the situations u bagi tu,tepat sekali! sentiase happens to me jugak. espicially no.2 lah. haha..