Monday, November 10, 2008

Gadis Tak Berapa Melayu, Tajaan Safi Balqis.


" so here is the best shot" tyra banks.



oke. aku rasa mesti ramai dh bosan ngan entri marah2. i am sorry. kdg2 kemarahan aku, aku ter'express' kan nya kat sini. oke, aku cuba elak pas ni.

oke. skg mahu cerita tentang rancangan realiti tv Gadis Melayu. macam menarikla. asik tgk ANTM je..kali ni nak cuba tgk GM di 9. heee. ceh. masa pemilihan finalis nya kan, aku tgk macam poyo dan tak seswai je..siap risik2...siap ada doa2. mcm btul2 punya adat merisik.

minggu lepas...minggu pertama programnya, aktiviti masak2 utk kenduri.
aku mulanya tgk rancangan ni..ehh..mcm best je, rugi x audition dulu. hahaha. skali tgk aktiviti dia, memasak dan dimarahi macik2 kepoh..aku rasa aku kenot bersabar. bising btul mulot macik tu, main sound2 org. aku rasa finalist2 tu bengang gak..tp ayu penuh sabar..depan tv kaaan. hahhaha. kalo aku, msti muncung aku dah 3-4 inci, dan menjawap bila di bebel. haha

finalis2 nya comel2 gak. dan aku perasan kamera asik fokus pada minah sorg ni, ya..yg muka mcm siti nurhaliza tu., aku tak igt nama dia. ya, aku mmg ada mslh mengingati nama org. tp dia mmg comel. tapi aku suka efi..lembut nak mampuih. mmg truly gadis melayu lah. oke kawan2, kalo nk tgk..setiap khamis, jam 9.30mlm di tv9.

oh ya. sbnrnya, masa tgk rancangan ni...aku asik terkejut-terkejut nama aku asik di panggil.
eh.. tak la dipanggil...asik di sebut. penaja nya kan safi Balqis..so...asik2 terdgr2.
aku tergelak2 je ngan kak iza. hahaha. so..aku kata ngan kak iza..


'kak, xdpt masuk Gadis Melayu nama saya jadi penaja pon cukupla,hahaha'

'a ah kan..glemer gak name ko...ape kata ko amek gamba mcm dynas ni'
*sambil kami tonton iklan safi Balqis yg latest tu..Dynas ngan selendang.
'hahahha. oke oke. nnti saya lakonkan nya kat pd nnti.hahahah'
*lagipon aku mmg suka Dynas ni. dia mmg hot la, cantik, dan yg penting dia tinggi. fuhh!

so..di atas adalah hasilnya. hahaha. mmg fail ..fail! dah la baju semalam. selendang tak terbang pulak tu. hahahah. lawak weh masa nk shoot. masa tu jam 9 pagi. aku baru bangun tido, pagi td pon dpt lelapkan mata jam 6 lebih...sbb bising.
agak disguisting bila cakap, masa shoot ni...aku x basuh muka, x gosok gigi, apatah lagi mandi time pagi2 mcm ni. hahahahha. dan aku pakai baju malam tadi. dan selendang tu pon aku main amek ntah sape punya..nana kot. wahaha. mmg kurang senonoh perempuan sorg ni.
gambar di bawah pula aksi2 tak jadi. tgh2 shoot, tiba si ket pon baru bgun..terus masuk campur ini shooting. hahaha.. jam 9.45 stop, sbb ape hujan lebat weh. aku igt nak tsunami td, lebat nak mampuih. hihhi. btw. terima kasih tukang amek gamba. .


2 comments:

Anonymous said...

cantikla gambar yang pegang selendang tu...

cam ada bakat jadi model jer..

Nazrul Akram said...

wahhh cun gambo..
bravo2...