Monday, November 10, 2008

KAH KAH KAH!

MARI BELAJAR CARA-CARA COVER MALU.
*ini repost dari emel. heee.


a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi...terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. (ewwww...sgt gross). Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali...teruskan menganggap dia kenal korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.

c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka...jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah 'biar rosak zip, jangan rosak akhlak'. ( INI LAWAK OKE, HAKHAKHAk)

d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan katbelakang...teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkankerana menyangka korang ada masalah mental kronik. (MCM SELALU TERJADI JE? HAHAHA)

e. Tersilap masuk tandas wanita/lelaki... buat buat wajah gelabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri/suami atau awek/bf korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.
gelak, gelak dan gelak. aku x marah2 dah. =
* status : bos takdak seminggu ni. so jgn pelik aku rajin update blog. kah kah kah..lagi.

3 comments:

Hannani Kamal said...

bos takde bleh la gelak besar kat opis ! haha mmg lawak !

SUXX said...

ko pernah baca keluh kesah bersama kak esah?

ha kene baca ruangan tu

apes said...

A, B & D.siyes pnah jd kat aku.haha.yahooo!!!