Sunday, November 9, 2008

ho yeah!

helo ya. baru balik dari p.d, overnite sana. 2 hari cuti aku habiskan masa dgn berseronok jimba2. aku panggil ini program penyembuhan hati rosak dan pengembalian jiwa yg hilang. wakakakaka.

antara program2 yg tlh dilaksanakan adalah karaoke, berkelah, camping, acara nyanyi with gitar, cucuk langit tepi pantai, bergambar sampai muntah, dan tak tido pada mlm minggu, malam pesta muda mudi konon.

tapi kan, aku rasa aku dah tak fit utk akitiviti2 overnite2 ni. dulu masa remaja sgt aktif, xreti penat. tp mlm td.. jam 3 lbey aku dah pancit. dah tua kot. kena bersara dari bidang ni. haha. dulu di penang takat naik feri pulang jam 6.00pagi kira biasa je. hwehwe.

oke bye. nk tido!*diriku bagaikan tapak sulaiaman. hahahah

3 comments:

MaNuSiA_RuMiT said...

pergh..beraksi muda-mudi bukan nak ajak saya sekali...

Hannani Kamal said...

saya ada satu patrick macam itu berharga RM4.50

NaZRuL AkRaM said...

oleh itu.. bolehkah cik hannani jualkan pada saya patung tu?