Wednesday, November 19, 2008

Pening Penang

hai. saya hari ni saye cuti! yeay! cuti buat sendiri...ntah aku rase lately mcm pnat saket2 badan, nak demam pon ada. macam org tua lak. hahahha. yela kan.. mgu sblum ni dah overnite berjimba di P.D, plak mgu lepas ke Penang pulak. banyak tul hutang tido tertunggak. ekekke. so semalam petang di opis aku rasa mcm nak muntah tgk kije berlambak.. aku rasa mcm nak balik sh.alam..hehehhe. dalam 2 lebih aku blah. lagipun adikku Sufi balik utk cuti semester..yeay! terus aku msg abg opis (bukan Dia oke )..

"tlg punch utk kis, kis balik terus..x msuk opis dah"

jam 7 lebeh .. 'kad anda telah di 'jak' oleh sy pd jam 5.45pm, td ramai org cari, anda ke mana? adakah anda sakit? ke ada mslh? kongsi2 lah yg di tanggung tu..takut x kuat nak pikul se org'

"ohoho..tq..nanti kis banje teh o..haha..sape carik? kis oke... sakit hati je..dah besar..tanggung sendiri la..xpe nnti sembang lain k"

oke. balik umah lepak2 on9 semua mlm aku g karaoke ngan adik aku. 24 buah lagu kami sampaikan malam tadi. sakit tekak...mcm pedih pon ade. hahahha.

oke...skg maw cita trip ke penang itu hari. aku g sane bukan bercuti..tp jemputan shoot utk Bhgian Korporat, NRE oleh farrah. dorg ade meeting n hari keluarga.. makan penginapan semua ditanggung...terima kasih ye. maka..byk la aktiviti2 dijalankan. tapi gamba2 rasmi bahagian aku x letak sini la...gamba kami berjimba je la jwp nye. hehehe.

pagi sabtu..acara bercanda di pantai. hwehehwe.

kendian..menunggang banana boat..yeay..tp aku xnaik pon the banana. aku naik bot ...utk konon2 shoot dari atas bot. dorg mmg ptt berterima kasih kpd jurufoto mreka yg gagah dan jantan ini kerana sanggup wat kije ni. hihihi.

petang lepas sesi mesyuarat, di adakan acara sukaneka jam 5.00 ptg. cis, aku igt nak amek gamba2 dajal dorg..tapi aku dipaksa join skali. padahnya..kami sakit2 bdn dan kaki kerana tarik tali. hahahha.


dorg ni mmg suka buli aku kan? di sbbkan aku ni xsuka mandi laut dan badan aku bersaiz kecil(tapi tidak pada peha ku)...sonok dorg buli aku. arrrrrrrrrrrkkk tensi.. hahahhaa. dalangnya tu ha yg pakai KEY puteh tu. siap ko Cik Ada!

ya....nak letak gak gamba dorg ni. anak2 en.azman...si kembar yg comel comel sgt. geram tul aku! adik amiza dan azima. waaaa..nak anak mcm niiiiiiiiiiiiiiiii!

malam sabtu..berBBQ. xbyk amek gamba..gamba2 rasmi bos2 bahagian ada la. pas bbq..kami ke pasar malam feringgi (cmni ke eja dia?). psr mlm ni mmg wajib g wehh..siyes..kalo x mmg xlengkap la percutian korg. souvenirs murah2..semua 5 rm10, 3 rm10...huhuhu. mcm2 ada..lilin, lampu tidur, lighter..haih...mcm2 la.
sebelum gerak balik putra...singgah la bazaar kt penang street. beli ole2. xlain xbukan...jeruk2..buah pala semua. hehhehee.

ekceli..sepanjang 3 hari 2 malam tu...aku amek dalam 813 keping gamba. hahaha. gila byk smpi pening aku nk pilih. heeeee.

ok bai!

6 comments:

Teaser Kanser said...

..holiday sakan la ko..emm..

Teaser Kanser said...

waaaa..npe ko ske pkai spek..?ke ade mslah eye cntact..??hahaha

akiss. said...

hoho. sbb pertama, kalo kt laut teramat silau, sakit mata. sbb kedua...kena pakai spek itam supaya xkenali. wakakakka

SUXX said...

wah org kerajaan mmg mcmni.

Anonymous said...

amboi...bercuti sakan nampak..best la kak akiss ada adik nak berkaraoke bersama..saya x de..

MamaIcha said...

bestnya g penang...nak g chowrasta...beli jeruk berbakul2...hahaha!!!